QuestBar

Hello everybody! Så här om dagen tänkte jag att jag ville ha något att äta som inte är sött men ändå smakar någolunda sött istället för att äta godis så jag kom och tänka på bars. Jag älskar swebars men litet problem är att de har en del kalorier i sig. Lite för mycket för mig som ska hålla koll på kalorier. Sen kom jag på att jag läst på Keelas blogg om QuestBars så köpte de för de har mindre kalorier i sig. 
 
Så... Det var ju en besvikelse. Köpte tre stycken: Strawberry Cheescake, Chocolate peanut butter och Banana nut muffin. Cheescaken var helt okej. Däremot de andra två var inte alls goda! Speciellt inte den med banan. Blev så besviken för hade verkligen hoppast på att de skulle vara goda :( Så ja... jag rekomenderar inte att köpa de. Dyra och inte särskilt goda.. Tyvärr..
 
 
Vardag | |
#1 - - Tjena Nina:

Jag tycker de är goda, om man köper rätt smak. Chocolate chip cookie dough är god, Cookies and cream likaså. Strawberry cheesecake är okej och Raspberry white chocolate är sur och äcklig. Det är dom jag har smakat. :P

Upp